Kontakty

Pokud hledáte spolehlivého a efektivního logistického partnera, MoveTo Delivery je správná volba. Rádi vám pomůžeme s vašimi potřebami a zajistíme profesionální služby doručení na poslední chvíli.

POKRYTÍ

Fungujeme ve 29 městech, 2 zemích.

S MoveTo Delivery nezáleží na tom, kde se ve městě nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Bezpečné a včasné doručení je zajištěno týmem kurýrů, který je pečlivě vyškolen.

Mapa
PŘÍKLAD

Proč řešit doručení na poslední chvíli externě?

Ušetříte až 47 % svých nákladů

Ukázka nákladů na rozvoz na poslední chvíli zákazníkům, kteří si objednají zboží z e-shopu zaměřeného na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Příklad zobrazuje měsíční náklady na provoz vlastní logistiky a rozvoz z jedné vybrané kamenné pobočky.

Předpokládané parametry:
Průměrný počet objednávek za den na pobočku: 75
Počet dní rozvozu za týden: 7
Doba rozvozu v hodinách za den: 12
Potřebný počet vozidel: 3
Vozidlo: Fiat Fiorino
Průměrný denní nájezd vozidla: 100 km
Průměrná spotřeba vozidla: 7 l / 100 km (diesel)
Obrázek
Obrázek
Jak jsme k tomuto číslu došli? Šipka

554 460 Kč : 2 250 zakázek = 246 Kč / zakázka

Info

Veškeré ceny jsou v Kč a bez DPH. Ukázka nezahrnuje veškeré kompletní náklady, ale ilustruje ty hlavní nákladové položky.

Vozidla
Info
Vozidlo představuje primární prostředek pro doručení objednávky. Existuje několik forem financování ať už např. finanční či operativní leasing. Každá má svá pro a proti a je tedy nutné zvážit interní schopnosti firmy pro výběr vhodné formy.
PHM
Info
Doručení na poslední míli je charakteristické vysokým denní nájezdem, proto náklady na pohonné hmoty tvoří výrazně větší část z pohledu celkových nákladů na vozidlo než při pořízení vozidla pro běžný provoz. Je tak nutné hledat úspory z rozsahu a soustředit se na alternativní paliva.
Servis vozidel
Info
Vozidlo pro běžné použití více než 90 % času stojí. V byznysu doručení na poslední míli je to ale aktivum podobně jako letadlo či jiný dopravní prostředek, které hraje stěžejní roli. Když tedy stojí, nevydělává. Jeho využití se pohybuje okolo 40 - 50 % za den a statisticky se tak zvyšuje jednak riziko pojistné události a také jeho opotřebení a s tím související náklady na provoz a opravy.
Správce vozového parku
Info
Při větším počtu vozidel je nutné, aby se o vozový park někdo staral a řešil vztahy se servisy, pojistné události, kontroloval stav vozidel, platnost technických kontrol, apod.
Kurýři
Info
Významnou položkou celkových nákladů je pak odměna pro kurýry. Enormní poptávka po nich zvyšuje i náklady na ně.
Inzerce a nábor
Info
Povolání kurýra s sebou nese jednu z největších fluktuací v této profesi na trhu práce a je tak nutné mít efektivně nastavený náborový proces.
Tým lídr
Info
Funkce tým lídra spočívá v proškolení kurýrů, komunikaci s nimi, pomoc při náboru, plánování směn a zajištění dalších souvisejících provozních věcí.
Podpora dispečinku
Info
Pracovníci na dispečinku jsou pomocnou rukou kurýrů a zasahují v případě, že je třeba přeplánovat trasu (dojde k poruše vozidla při doručení nebo není zákazník doma pro převzetí, apod.). Dispečink kopíruje dobu rozvozu a je tak třeba zajistit dostatečný počet pracovníků.
Dispečerský systém
Info
Jádro doručení na poslední míli tvoří dispečerský systém, který se snaží naplánovat optimální trasu a zároveň efektivně využít vozidla, aby objednávka dorazila v požadovaném čase a s co nejnižší náklady. Náklady na systém rostou s počtem zapojených vozidel.
FORMULÁŘ

Chcete pomoct s rozvozem vašich produktů?